Anekke táskák és kiegészítők kereskedelmével foglalkozó reszponzív webáruházat készítettünk Ügyfelünk számára.
Aki egy kicsit is foglalkozott már weboldala, webáruháza keresőoptimalizálásával, valószínűleg találkozott már a mobile-first indexinggel. A honlaptulajdonosok nagy része azonban nem tudja, hogy...
Akik rendelkeznek saját honlappal, webáruházzal, már valószínűleg ismerik a keresőoptimalizálás, SEO kifejezéseket. Ezek azokat a teendőket, feladatokat jelentik, melyek segítségével honlapod előrébb...
A koronavírus és a válság okozta helyzet rengeteg céget változtatásokra, a kiadások csökkentésére kényszeríti. Ilyenkor általában az online marketing kiadások azok, melyeket először csökkentenek a...
A jelenlegi helyzetben, amikor a koronavírus minden vállalkozásra hatással van, rengeteg cégnek kell átértékelnie a helyzetét, működését. Van azonban egy lehetőség, amellyel ki lehet használni a...
Ha több látogatót szeretnél honlapodra, weboldaladra, akkor biztosan találkozni fogsz a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás kifejezésekkel. A két fogalom nagyon hasonló, mindkettő a...
Aki rendelkezik saját honlappal, webshoppal, az valószínűleg hallotta már a keresőoptimalizálás kifejezést. A keresőoptimalizálás rengeteg különböző feladatból tevődik össze, az egyik ilyen feladat a...
Gyakori probléma honlapkészítés során, hogy a honlap tulajdonosa csak az elkészítésnek tulajdonít jelentőséget, a weboldal karbantartásnak nem. Ahhoz azonban, hogy honlapod sikeres legyen, szükség...
Amikor egy vállalkozás saját honlapot szeretne, akkor gyakran felmerül a kérdés, hogy melyik a jobb választás, a honlap készítése vagy a weboldal bérlés. Cikkünkben ezt a két lehetséges megoldást...
Egy honlap készítése, működtetése során rengeteg apró részletre kell odafigyelni. Az egyik ilyen dolog, amiről sokan megfeledkeznek, a honlapon található tartalmak, szövegek helyesírása. A weboldalra...
Honlapkészítés során gyakran felmerül a kérdés, hogy elég-e egy kizárólag magyar nyelvű honlapot készíteni, vagy szükség lesz-e idegen nyelvekre. Az idegen nyelvek hazai honlapok esetén általában az...
Az emberek többsége, amikor meghallja a keresőoptimalizálás, SEO kifejezést, akkor általában a linképítés, a tartalmi, technikai javítások jutnak eszébe. Van azonban még egy teendő, amellyel...
Aki egy kicsit is foglalkozott már a keresőoptimalizálással, találkozott már a „long-tail kulcsszó” kifejezéssel. A long-tail jelentése magyarra fordítva „hosszú farok”, az elnevezés pedig a...
A mai internet sebességek mellett a felhasználók elvárják, hogy az általuk meglátogatott weboldalak pillanatok alatt betöltődjenek, akkor is, ha okostelefont használnak a böngészéshez. Ha a látogatók...
Aki rendelkezik honlappal, tudja, hogy a látogatók szerzésének legnépszerűbb módja a keresőoptimalizálás, SEO. A SEO segítségével előrébb lehet kerülni a Google keresési listáiban a releváns...
Ha aktív honlapod van, ha követed a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb részét, akkor rendszeresen készítesz új tartalmakat, új cikkeket, bejegyzéseket weboldaladra. Ha honlapod 5 éve működik, és...
Sokan abba a hibába esnek, hogy egy honlap elkészítésénél csak az egyedi designt, a honlap kialakítását tartják fontosnak, a weboldal tartalmára kevesebb figyelmet fordítanak, vagy egyszerűen csak...
A webhelytérkép, angolul sitemap, olyan fájl, melynek segítségével egy weboldal tartalmát, aloldalait (azok linkjeit, URL-jeit) lehet megosztani a keresőmotorokkal, pl. a Google-lel. A webhelytérkép...
A keresőoptimalizálás, SEO minden olyan honlap, webshop számára kötelező, amely bevételeket akar szerezni, profitot akar termelni. Aki már egy kicsit is jobban beleásta magát a SEO-ba, az biztosan...
A Google Search Console egy olyan teljesen ingyenes eszköz, melynek segítségével látni lehet, hogy a Google hogyan értelmezi, látja weboldalad, figyelni lehet a honlap teljesítményét, visszamutató...
Manapság a honlapkészítés már nem csak annyiból áll, hogy feltöltöd a szükséges információkat a cégedről, mellékelsz néhány képet, készül egy űrlap, és kész is a weboldal. Ezzel csak a minimumot...
Ha körülnézel az interneten, rengeteg honlapon láthatod, hogy megjelenítik korábbi vásárlók, ügyfelek véleményét. Ezek a vélemények fontos szerepet kapnak egy honlap elkészítésében, sikerében....
Ha rákeresel arra Google-ben, hogy „weboldal készítés ingyen” vagy „honlapkészítés ingyen”, rengeteg lehetőséggel találod szemben magad, melyek segítségével el tudod készíteni saját honlapod anélkül...
Sokan úgy gondolják, hogy egy honlap elkészítése csak annyiból áll, hogy elkészül egy design, megtörténik a programozás, feltöltik az elkészült honlapot minimális tartalommal, és kész is a sikeres...
Aki honlapot készít, készíttet, valószínűleg tisztában van azzal, hogy a keresőoptimalizálásra oda kell figyelni. Gyakran előfordul azonban, hogy a keresőoptimalizálás a használhatóság rovására megy...
Sokan úgy gondolják, hogy készíttetnek egy honlapot, és azzal többet nem kell foglalkozni, hanem hozni fogja a látogatókat, vásárlókat, ügyfeleket. A valóságban azonban ez nem így működik, minél...
A tartalommarketing (és a keresőoptimalizálás) ma már elengedhetetlen része az olyan honlapoknak, melyek természetes, nem fizetett forrásból szeretnének látogatókat szerezni hosszútávon. A...
A honlapkészítés, honlap működtetés során sokszor találkozhatsz azzal a tanáccsal, hogy rendszeresen frissítsd weboldalad tartalmát új, releváns tartalommal, ha jól akarsz szerepelni az internetes...
A CMS az angol „content management system” kifejezés rövidítése, ami magyarul tartalomkezelő rendszert jelent. A tartalomkezelő rendszerek olyan szoftverek, melyek több személy együttműködését...
A honlap üzemeltetés egyik legfontosabb része a tartalommarketing, amihez szükség van rendszeresen frissített, releváns, minőségi tartalomra. A rendszeres tartalmak megjelenítésére a legjobb megoldás...
Minden honlaptulajdonos arra törekszik, hogy minél több látogatót tudjon szerezni weboldalára, aminek fontos eleme mind a keresőoptimalizálás, mind a fizetett hirdetések. Nem elég azonban megszerezni...
A mai világban elengedhetetlen, hogy egy cégnek, legyen az bármekkora, ne legyen saját honlapja. Ha már honlapot készíttetsz, akkor érdemes olyan készíttetni, ami minden követelménynek megfelel:...
A reszponzív weboldal sajátossága, hogy minden egyes kijelzőn az adott kijelzőhöz igazodva, optimálisan jelenik meg a honlap. Manapság, amikor az embereknek számos eszköz áll rendelkezésükre a nagy...
A honlapokra, webáruházakra feltöltött szövegek kettős célt szolgálnak: részt vesznek a keresőoptimalizálásban, és a látogatók számára nyújtanak információkat, tudnivalókat. Ahhoz, hogy egy weboldal...
Sokan abba a hibába esnek, hogy elkészíttetnek egy weboldalt, de nem nem foglalkoznak a látogatószerzéssel, így senki nem fog rátalálni a honlapra. Ennél már csak az a rosszabb, ha látogatják sokan a...
A tartalommarketing (blog bejegyzések) a keresőoptimalizálás egyik fontos eleme. Ahhoz, hogy rendszeresen tudj cikkeket közzétenni, szükséged lesz arra, hogy rendszeresen – pl. hetente – új témákkal...
A keresőoptimalizálás (SEO) fontosságával ma már a legtöbb honlaptulajdonos tisztában van, mi is írtunk a témáról az előző linken. A gyakorlati megvalósításba azonban rengetegszer hiba csúszik....
Amikor valaki honlapot készíttet magának, a célja, hogy minél gyorsabban a Google keresési találatai között minél előrébb (és minimum az első oldalon, tehát a legjobb 10-ben) szerepeljen. Nem volt ez...
A keresőoptimalizálásról (SEO) már írtunk bővebben. Ennek egyik része a linképítés, linkek szerzése. Ebben a bejegyzésben a linképítést fogjuk részletesen bemutatni: mit is jelent ez a fogalom,...
Aki már rendelkezik saját honlappal, tudja, hogy törekedni kell arra, hogy honlapunk egyedi legyen, ha valaki meglátogatja, az első benyomása ne az legyen, hogy „ezt a weboldalt már számtalanszor...
A meta címkék (tagek) HTML címkék, melyek a weboldalak különböző tulajdonságait jelölik. A rengeteg lehetőség közül ma kettő az, ami kiemelten fontos: a title (cím) és a description (leírás). Ezek...
A Caliban Bt.-t már 2011. óta ügyfeleink között tudhatjuk. Régi, de még tökéletesen működő weboldalát újíthattuk meg, a régi oldal bevált elemeinek, funkcióinak megtartásával. Modern kinézet,...
Amikor egy honlapról van szó, nem elég úgy hozzáállni, hogy „elég jó”. Amikor elkészül egy honlap, akkor általában minden tulajdonos arra törekszik, hogy minél jobb legyen. Később azonban gyakran...
K-Med Kft., régi ügyfelünk honlapját újíthattuk meg. A megújításra több okból is szükség volt:
- A design már elavult lett, modernizálni kellett.
- A keresőoptimalizálásra is alkalmasabb lett az új...
A Google Analytics a Google ingyenes, egy honlap látogatottság mérésére szolgáló alkalmazása. Manapság már egyre több honlap tulajdonos használja, azonban még mindig vannak olyanok, akik most...
A pécsi Manual-Divat Kft. a shoprenteres pecsikesztyuaruhaz.hu webáruházának megújítása és modernizálása mellett döntött, amit cégünkkel készíttetett el. Számos indok szólt a megújítás mellett:...
Blogunkon több cikket is írtunk már a keresőoptimalizálás fontosságáról, arról, hogy milyen eszközöket tudunk alkalmazni ahhoz, hogy honlapunk feljebb jöjjön a Google keresési listáján a számunkra...
Az előző cikkünkben bemutattuk a tartalommarketinget, mint olyan lehetőséget, amivel új látogatókat lehet weboldaladra csábítani. Ebben a bejegyzésben egy másik módszert mutatunk, amivel hasonló...
Korábbi cikkünkben már írtunk arról, hogy egy kisebb cégnek nem elég csak a honlap készítésre koncentrálni, hanem a keresőoptimalizálásra is figyelmet kell fordítani. Ebben a bejegyzésben azt a...
Ha Ön egy kisebb cég tulajdonosa, akkor nem biztos, hogy tisztában van azzal, hogy mi is az a keresőoptimalizálás (SEO), vagy, hogy milyen előnyökkel jár a keresőoptimalizálás kis cégeknek....