Webáruház készítés, webshop készítés

Amennyiben professzionális, vevőcsábító, igényes és teljesen egyedi kinézetű webáruházat szeretne indítani, kérje ingyenes ajánlatunkat, vagy tekintse meg webshop megoldásainkat! Ha teljesen egyedi webáruházat szeretne, állítsa össze egyedi webshopját a linkre kattintva, és elkészítjük ajánlatunkat.

Webáruházkészítés szolgáltatásaink előnyei:

  • Minden ügyfelünknek komplett webáruház csomagot kínálunk, elérhető áron.
  • Minden webshop kivitelezését egyedileg a megrendelő igényei alapján végezzük el.
  • Webáruházainkhoz teljesen egyedi webdesignt készítünk. Nem sablonokkal dolgozunk, így egyedi megoldásokat kap tőlünk.
  • Nem korlátozzuk a webáruházban megjeleníthető termékek darabszámát, a webáruház díja nem függ a forgalmazott, feltöltött termékek számától.
  • A webshop csomagunk tartalmazza az információs oldalak elkészítését is (pl. elérhetőségek, cégünkről, online kapcsolatfelvételi lehetőség, vásárlási feltételek, vásárlás menetem stb.). Természetesen ezeket az oldalakat egy adminisztrációs felületen keresztül Ön bármikor módosíthatja, szerkesztheti alap MS Word ismeretekkel.
  • Saját domain nevet és saját e-mail címeket biztosítunk webáruházainkhoz.
  • Természetesen a webáruházhoz szükséges tárhely is a csomagunk része, melyet biztonságos, gyors, modern szervereinken biztosítunk, rendszergazdai felügyelettel.
  • Webáruházaink modul rendszerben épülnek fel, így bármikor egyszerűen, költség hatékonyan bővíthetőek egyéb modulokkal (bankkártyás fizetés, szavazás, fórum).
  • Nálunk nincsenek rejtett költségek, kisbetűs szövegek a szerződésben, nálunk tudni fogja, mit kap a pénzéért.

A webáruház készítés, webshop készítés lépései

  1. Igények, elképzelések megbeszélése, szerződéskötés
  2. Domain név kiválasztása
  3. Tárhely szolgáltatás megválasztása
  4. Egyedi, reszponzív design készítése, véglegesítése
  5. A webáruház programozása (elkészítése)
  6. Termékek, tartalmak feltöltése
  7. Összekötés bankkártyás fizetési rendszerrel, számlázóval, raktárkészlet-kezelővel
  8. Tesztelés
  9. Google Analytics és Search Console készítése, telepítése
  10. A webáruház indítása
  11. Keresőoptimalizálás (SEO)
  12. Fizetett hirdetések, keresőmarketing
  13. Facebook oldal készítése

1. Igények, elképzelések megbeszélése, szerződéskötés

A webáruház készítés első lépése mindig a megbízó és a webshop készítő közötti megbeszélés. Ennek során a megbízó el tudja mondani, hogy milyen termékeket szeretne árulni, milyen elképzelései vannak a webshop kinézetét, működését tekintve. Szerencsére ma már előre összeállított webáruház csomagok közül is lehet választani, így nem kell minden lehetséges funkciót részletesen ismernie. Ha azonban teljesen egyedi elképzelései vannak, akkor webáruháza összeállítható funkciólistánk segítségével.

A sikeres megbeszélést követően következik a szerződéskötés. A szerződésben megállapításra kerülnek a szükséges funkciók, a webshop készítésének határideje.

2. Domain név kiválasztása

A domain név kiválasztása egyszerűnek tűnhet, azonban a jól megválasztott domain név jelentős hatással van a webshop sikerére. A domain név az a „szöveg”, URL, amit a felhasználó beír a böngészőjébe, amin elérhető a webshop.

A domain nevet a keresőoptimalizálást és a könnyű megjegyezhetőséget figyelembe véve érdemes megválasztani. Sima honlap esetén a domain név gyakran a cég neve szokott lenni, ez is egy járható út webáruház indítása esetén is. Célszerű minél rövidebb, könnyen megjegyezhető, kulcsszavas domain nevet választani.

3. Tárhely szolgáltatás megválasztása

Az általunk kínált tárhelyek minden igényt kielégítenek. Webáruházaink egy éves tárhely szolgáltatással készülnek, lehetőség van egyedi e-mail címek készítésére is. Amire mindenképpen figyeljen oda, hogy olyan tárhely szolgáltatást válasszon, amely rendszeres biztonsági mentés készítésével rendelkezik. A mi tárhely szolgáltatásunk is ilyen. Biztonsági mentésre ritkán van szükség, de ha kell, és nincs, akkor nagy a baj. Nem mindegy ugyanis, hogy a webshopot indulási állapotba lehet visszaállítani probléma esetén, vagy néhány nappal ezelőtti mentés is van róla.

A tárhely szolgáltatáshoz tartozik még az SSL titkosítás, a HTTPS készítése is. Webáruházak számára szinte kötelező a HTTPS, különösen akkor, ha bankkártyás fizetésre is lehetőség van, ugyanis ez jelezi a vásárlók számára, hogy adatai biztonságban vannak.

4. Egyedi, reszponzív design készítése, véglegesítése

Design készítés előtt sokakban felmerül a kérdés, hogy szükség van-e egyedi webáruház desingra, nem elég-e egy sablon designt használni. Ha sikeres webshopot szeretne, mindenképpen egyedi designt válasszon. Cégünk minden általunk készített webshopot egyedi designnal készít el. Ennek oka egyszerű: az egyedi designt a webshop témáját, termékeit figyelembe véve lehet elkészíteni, és a felhasználó élmény is sokkal jobb lesz, mint sablon design esetén.

A webáruházak gyakran a céges arculathoz igazítva készülnek, ha az Ön vállalkozása még nem rendelkezik céges arculattal, de szüksége lenne rá, elkészítésében segíteni tudunk.

A webshop design fontos eleme a logó is. Ez általában a céges logó szokott lenni, de még nem rendelkezik ilyennel, akár céges logó készítését, akár webáruházas logó készítését is vállaljuk.

5. A webáruház programozása (elkészítése)

A következő lépés az elfogadott design alapján a webáruházkészítés. Ez gyakorlatban a programozást jelenti, a folyamat végén egy képből (ami a design) egy működő, használható webáruház lesz. A webshop úgy fog kinézni, ahogy a designban meg lett tervezve, és úgy fog működni, ahogy az a megbeszélés során meg lett határozva.

A webshop készítés legtöbb idejét a programozás teszi ki.

Webáruház készítés árak, csomagok

6. Termékek, tartalmak feltöltése

Ha elkészült, ha működik a webáruház, akkor következhet a tartalommal történő feltöltése. Webáruház készítés esetén a tartalom elsősorban a termékeket fogja jelenteni, de nem szabad megfeledkezni az ÁSZF, az adatkezelési tájékoztató és az egyéb hasznos információk, elérhetőségek feltöltéséről sem.

A termékek feltöltése történhet manuálisan és automatizáltan is.

A manuális feltöltés általában kisebb webshop készítése esetén ajánlott, a webáruház adminisztrációs felületén keresztül. Itt lehetőség van a termékek nevének, leírásának, árának, jellemzőinek, képeinek stb. feltöltésére.

Az automatizált feltöltés általában .csv beolvasásával szokott történni. Ez különösen nagyobb mennyiségű termék esetén előnyös. Webáruházainkban lehetőség van .csv-k beolvasására, az így történő termékfeltöltésre.

A termékek leírása lehetőség szerint legyen egyedi, ugyanis ez a keresőoptimalizálásban sokat fog segíteni. A termékképeknél ügyelni kell a kiváló minőségű képek készítésére, feltöltésére.

Ha termékeiről nincsenek jó minőségű képei, a webáruház készítés mellett vállaljuk termékek fotózását, a termékképek elkészítését is.

7. Összekötés bankkártyás fizetési rendszerrel, számlázóval, raktárkészlet-kezelővel

Vannak olyan extra funkciók is, melyekre nem minden webshopnak lesz szüksége. Ezek általában extra, választható funkciókként szoktak szerepelni a webáruházkészítés csomagokban.

A bankkártyás fizetés nem kötelező minden webshop esetén, azonban rengeteg előnnyel rendelkezik. A bankkártyás fizetés első lépése, hogy a megbízónak választania kell egy szolgáltatót, akinek a fizetési rendszerét használni szeretné. A magbízó és a szolgáltató szerződéskötését követően a webáruház összeköthető a fizetési terminállal.

Szintén gyakori kérés még a számlázó programmal, pl. a számlázz.hu-val történő összekötés. Ez jelentősen megkönnyíti a számlázást és ezáltal a webáruház működtetését.

Lehetőség van raktárkészlet-kezelővel is összekötni a webáruházat, így egy helyről vezérelhető a rendelkezésre álló termékek száma. A raktáron levő termékek számát akár a webshop felületén is meg lehet jeleníteni így.

8. Tesztelés

Ha elkészült a webáruház, akkor sem szabad azonnal elindítani, hanem tesztelni kell minden funkciót, minden linket egyesével. Sokkal jobb, ha az élesítés előtt jelentkeznek már a hibák, akkor is, ha emiatt néhány nappal eltolódik a webshop indítása.

A tesztelés legfontosabb része a vásárlási folyamat tesztelése. Érdemes megnézni, hogy lehet-e rendelést leadni, megegyeznek-e a megjelenített és a kiszámlázott árak, információk, jól számolja-e a rendszer a szállítási költségeket, megérkeznek-e az automatikus e-mailek stb.

9. Google Analytics és Search Console készítése, telepítése

A Google Analytics és a Search Console a Google ingyenes szolgáltatásai, a weboldalak látogatói statisztikáinak követésére, a weboldalak technikai megfelelőségének követésére használatosak. Ezeket a webáruház indításával egy időben célszerű telepíteni, akkor is, ha nem szeretné őket azonnal használni. Ennek az oka, hogy a telepítést követően fogják ezek a programok mérni az adatokat, ha csak egy év múlva vannak hozzáadva a webáruházhoz, akkor az első év statisztikát nem fogjuk látni.

Az általunk készített webáruházakhoz induláskor készítünk Google Analytics és Search Console fiókot is.

10. A webáruház indítása

Ha mindennel megvagyunk, akkor következhet a webáruház indítása. Az indítás egy gombnyomásra történik, de ha látogatókat is szeretne webshopjára, akkor nem értünk azonban még a teendők végére.

Webáruház készítés árak, csomagok

11. Keresőoptimalizálás (SEO)

Ahhoz, hogy webáruháza sikeres legyen, látogatókat kell szerezni. A látogatószerzés egyik alapvető módszere a keresőoptimalizálás.

A SEO azokat a folyamatokat, teendőket, javításokat jelenti, melyeket annak érdekében végzünk, hogy a webáruház feljebb jöjjön a Google találatai között. Minél előrébb található meg egy webshop, annál több látogató fog rá érkezni. Ezekből a látogatókból lesznek aztán a vásárlók.

A keresőoptimalizálás a webshop felületén elvégzett javításokból és külső tényezőkből, teendőkből áll.

A webáruház készítés során ügyelünk arra, hogy a webshopot a Google legfrissebb irányelveinek megfelelően készítsük el, és arra is, hogy minél jobban megkönnyítsük a keresőoptimalizálást. Ha webáruházkészítés után komolyan szeretne foglalkozni a SEO-val, akkor segítünk a kulcsszókutatásban és a teendők összegyűjtésében is.

A keresőoptimalizálás külső teendője a linképítés. Minél több minőségi link mutat egy webáruházra, annál előrébb fogja sorolni a Google a keresőben.

12. Fizetett hirdetések, keresőmarketing

A keresőoptimalizálás hátránya, hogy lassabb folyamatról van szó, gyakran hetekig, hónapokig is eltarthat, amíg a teljes eredménye látható lesz. Nem kell azonban kivárni ezt az időszakot látogatók nélkül, köszönhetően a fizetett hirdetéseknek, a keresőmarketingnek. A fizetett hirdetések a Google természetes találati felett jelennek meg, azonnal a hirdetések indítása után. Fizetni az egyes látogatók után kell.

Google Ads: A Google Ads szöveges hirdetéseket jelent, melyeket előre megadott kulcsszavak, keresési kifejezések esetén jelenít meg a Google. Nem csak webáruházak, hanem egyszerű honlapok esetén is egyaránt használható.

Google Shopping: Hasonló a Google Ads hirdetéseihez, azonban nem szöveges hirdetések jelennek meg a Google-ben, hanem konkrét termékek. Webáruházak által használható, számukra azonban gyakran sokkal jobb megoldást jelent ez a rendszer, mint a szöveges hirdetések. A hirdetésben megjelenített termékek névvel, képpel, árral és akár leírással együtt jelennek meg, jobb átkattintási arányt és magasabb konverziókat fog jelenteni.

13. Facebook oldal készítése

Az emberek (ügyfelek és potenciális ügyfelek) nagy része rengeteg időt tölt el a Facebookon. Ha ezeket az embereket el szeretné érni webáruházával, akkor szükség lesz egy céges, webáruházas Facebook oldal készítésére.

A Facebookon emellett lehetőség van fizetett hirdetéseket is megjeleníteni, ezt is érdemes lehet kihasználni.

Ajánlott tartalmak

A Google Shopping előnyei webshopoknak
okt. 16
A Google Shopping (magyarul Google Vásárlás), hasonlóan a Google Ads rendszeréhez, a Google keresési listájában megjelenített hirdetéseket jelenti. Sokáig csak bizonyos külföldi országokban lehetett használni ezt a szolgáltatást, azonban most már...
Milyen webáruházat érdemes indítani?
aug. 15
Az internetes kereskedelem virágkorát éli manapság, köszönhetően az internet folyamatos fejlődésének, elterjedésének. Az internetes kereskedelem lehetőségeinek kihasználására egyre több webshop nyílik minden témában. Ha webáruházat szeretnél nyitni...
Dropshipping webáruház indítási tippek, tanácsok
aug. 08
A webáruházak, az internetes kereskedelem népszerűsége folyamatosan növekszik, egyre több webshop nyílik különféle témában, területen. Vannak azonban olyan emberek is, akik ugyan szeretnének webshopot indítani, de nem akarnak foglalkozni olyan...
Hogyan írj szövegeket honlapra, webáruházra?
aug. 01
A honlapokra, webáruházakra feltöltött szövegek kettős célt szolgálnak: részt vesznek a keresőoptimalizálásban, és a látogatók számára nyújtanak információkat, tudnivalókat. Ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen, ezt a két feladatot össze kell...
Gyakori keresőoptimalizálás hibák
máj. 03
A keresőoptimalizálás (SEO) fontosságával ma már a legtöbb honlaptulajdonos tisztában van, mi is írtunk a témáról az előző linken. A gyakorlati megvalósításba azonban rengetegszer hiba csúszik. Bejegyzésünkben a leggyakoribb keresőoptimalizálási...
Mi az a Google Adwords, és hogy működik?
aug. 23
A Google Adwords (új nevén Google Ads) a Google saját reklámrendszere, melynek lehetőségével saját honlapodra mutató hirdetéseket tudsz elhelyezni az egyes Google keresésekhez. Nincs szükség arra, hogy a keresőoptimalizálás segítségével feljöjjön...
Minőségi tartalom = Magas látogatottság
dec. 20
Ma már elképzelhetetlen egy sikeres látogatottság növelés, keresőoptimalizálás lebonyolítása a megfelelő szöveges tartalom nélkül. A lényegre törő, figyelemfelkeltő, informatív és ugyanakkor a keresőrobotok szempontjait is figyelembe vevő szövegek...
A Google kereső előnyben részesíti és előrébb sorolja a találati listán a mobilbarát weboldalakat
ápr. 14
Google hátra sorolja a nem mobilbarát weboldalakat A Google igen fontos bejelentést tett: mobileszközökön keresőjük rangsorolási algoritmusába beépítik, hogy az adott weboldal mobilbarát-e. A nem mobilbarát weboldalakat hátrébb sorolja a találati...
Webáruház, webshop készítés ingyen?
már. 05
Az online kereskedelem az egyik legkönnyebben elindítható vállalkozási forma, ráadásul a jól menő webshopok jövedelmezők, így egyre többen tervezik saját webshop indítását. Webáruház készítés előtti információszerzés közben találkozhatsz számos...
Pályázati lehetőség! Vegyen igénybe Uniós támogatást
már. 10
Mikrovállalkozások fejlesztése (GOP-2011-2.1.1/M és KMOP-2011-1.2.1/M) A pályázatok benyújtása 2011. március 1-től 2011. december 31-ig lehetséges. A.3. TÁMOGATÁS ÖSSZEGE A vissza nem térítendő támogatás összege legalább 1 millió Ft, legfeljebb 4...
Webáruház nyitás, üzemeltetés, készítés jogi feltételei, kötelező adatai
jan. 29
Akár már létezik a webáruházunk, akár még csak fontolgatjuk hogy belevágunk az „internetes kereskedésbe” a következőkben hasznos információkat tudhatunk meg a webáruház készítésének és üzemeltetésének, előírásairól, szabályairól. A cikk 2011. évi...
Webáruház pályázati források igénybevételével, pályázatírással! Akár 50% támogatással!
nov. 05
Készíttesse webáruházát EU-s pályázati források felhasználásával. Az elnyerhető támogatás mértéke maximum az összes elszámolható költség 50%-a lehet. A konstrukció fő célja a hazai kis- és középvállalkozások (továbbiakban: KKV) jövedelemtermelő...