Honlapkészítés, weblap készítés, weboldal készítés

A weboldal készítés, honlapkészítés, webáruház készítés az internet térhódításával együtt villám léptekkel fejlődött és mára nélkülözhetetlen szolgáltatássá vált, ám egyáltalán nem mindegy, hogy a honlapkészítő cégek milyen alapelvek és kritériumok alapján készítik el megbízóik honlapjait, webáruházait. A Netfort.hu honlapkészítés profi szakemberekből álló csapata olyan minőségi weboldalak, webáruházak készítését tűzte ki maga elé célul, melyek segítik ügyfeleinket céljaik és sikereik elérésében. Elkészült weboldalaink és webáruházaink száma már meghaladja az 500-at, amit térségünkben nem sok honlapkészítő cég mondhat elé magáról. Már 15 éve, 2002. óta működő vállalkozásunk szolgáltatási köre és minősége folyamatosan bővül és fejlődik.

A következő területeken állunk ügyfeleink rendelkezésére:

Ma már a minőségi online megjelenés (honlap, facebook oldal) elengedhetetlen azon cégek számára, akik az élmezőnybe szeretnének tartozni saját területükön.

Honlapkészítés lépései

  1. Megbeszélés, feladatok pontosítása, a honlap tervezése
  2. Beszédes domainnév választás
  3. Megfelelő tárhely megválasztása
  4. Keresőbarát, egyedi, reszponzív webdesign készítés
  5. Honlap programozása, a honlapkészítés
  6. Megfelelő honlap szövegek megírása, formázása, keresőbaráttá tétele
  7. Látványos termékfotók készítése
  8. Tesztelés, ellenőrzés
  9. Google Analytics fiók készítése, a kód beillesztése
  10. A weboldal indítása
  11. Keresőoptimalizálás, linképítés
  12. Google Ads (Adwords) kampány
  13. Facebook oldal készítés, Facebook kampány
  14. Látogatottság elemzés, optimalizálás

Honlapkészítés árak, rejtett költségek és apró betűs részek nélkül

Gyakran látni olyan honlapkészítési konstrukciókat, amik tele van felesleges, rejtett költségekkel, szolgáltatásokkal. Nálunk nincsenek rejtett költségek és apró betűs részek a szerződésben. Komplett csomagjaink lefedik a honlapkészítés teljes életciklusát.

Tekintse meg honlapkészítési csomagjainkat és árainkat

Honlapja a legújabb trendeket, és a célcsoportját figyelembe véve készül

Nem szeretnénk és soha nem is szerettünk volna egy lenni a sok webes cég közül, ezért munkánkat szenvedéllyel végezzük. Munkáinkkal igyekszünk jobbá tenni az online világot. Honlap készítő cégként mindig a legújabb trendeket vesszük figyelembe és a legmodernebb technológiákkal, programozási nyelvekkel dolgozunk. Minden projektünkbe bevonunk online marketing szakértőt is, így tudjuk biztosítani azt, hogy a készülő weboldal felhasználóbarát legyen, azaz az Önök ügyfeleinek örömére szolgáljon!

Honlapkészítés induló vállalkozásként

Az induló vállalkozások általában érzékenyek az árra, a honlapkészítés mellett nagyon sok költséggel kell szembenézniük. Sok vállalkozás azt rontja el, hogy csak a honlapkészítés árára figyel, nem pedig az ár-érték arányra. A kezdetektől fogva ár-érték arányban verhetetlenek vagyunk. Hiába olcsó, szinte ingyen van egy "20.000 Ft-os honlap", ha egy darab vevőt nem fog hozni számunka. Drágának tűnhet egy általunk készített 150.000 Ft-os honlap, de valószínű, hogy már az első pár hónapban a többszörösét megtermeli cégének. A honlapra egy hosszú távú befektetésként érdemes tekinteni.

A profi céges honlap, weboldal kritériumai:

  • A webdesign jól illeszkedik a tevékenységhez, megnyerő, bizalmat ébreszt a látogatóban. Azt sugallja, hogy a szakma legjobbja a weboldal tulajdonosa. A tartalom és a design megfelelő összhangban van.
  • Megtalálható a google.hu első 20 találata között azokra a kulcsszavakra, amelyek leginkább jellemzik a tevékenységet.
  • Nincs tele felesleges animációkkal (repkedő madarak, lengedező zászlók), idegesítő zenékkel, melyek elvonhatják a látogatók figyelmét a honlapról.
  • Jól átgondolt a navigáció, a látogatók mindent könnyen megtalálnak a weboldalon még akkor is, ha először járnak rajta.
  • Lényegre törő és jól érthető szövegeket tartalmaz az egész honlap.
  • A jó weboldal rendszeresen frissítve van. A referenciák, cikkek, képek, ismertetők mind naprakészek.

Az Ön honlapja, weboldala megfelel ezeknek a követelményeknek? Ha nem, akkor szánjon ránk egy kis időt és beszéljük át, mit lehetne tenni annak érdekében, hogy az interneten is sikeres lehessen a vállalkozása! Ígérjük, hogy 15 éves gyakorlatunkkal és a több száz weboldal elkészítésekor szerzett tapasztalatunkkal azon leszünk, hogy az internetes megjelenéséből a lehető legjobbat hozzuk ki az Ön honlapjából is!

Kérje ingyenes ajánlatunkat

Honlapkészítés, weboldal készítés lépései

1. Megbeszélés, feladatok pontosítása, a honlap tervezése

A honlapkészítés első lépése, hogy Ügyfeleinkkel megbeszéljük, hogy milyen honlapot szeretnének készíttetni, mi lesz a weboldal feladata, és közösen kitaláljuk, hogyan fogjuk ezeket a feladatokat végrehajtani. A honlapok nagy része bemutatkozó weboldalnak készül, a bemutatkozó információkat tartalmazza, valamint egy ajánlatkérő, kapcsolat űrlapot. Lehetőség van azonban egyedi igények, funkciók megvalósítására is, összetettebb weboldal készítésre is.

A tervezési fázisban minden ilyen dolgot letisztázunk, ezek alapján kiszámolható a honlapkészítés, weboldal készítés ára, valamint design elkészítéséhez is szükség lesz az információkra.

2. Beszédes domain név választás

A domain név (más néven URL) az a cím, amit a látogatók beírnak a böngésző címsorába, amin elérhető az elkészült honlap. Céges honlap készítése esetén a domain név gyakran a cég neve, de bármi más is választható természetesen.

Olyan domain nevet érdemes választani, amely könnyen megjegyezhető, beszédes, lehetőleg nem túl hosszú és adott esetben a legfontosabb kulcsszót is tartalmazza. Ha weboldalt szeretne, de még nincs domain neve, segítünk a tökéletes domain név megválasztásában.

3. Megfelelő tárhely megválasztása

Ha sikeres honlapot szeretne, akkor nem ajánlott ingyenes tárhelyre tenni a weboldalt, hanem egy gyors, minőségi tárhelyet érdemes választani. Általános honlapok esetén csak akkor van szükség nagyobb tárhelyre, ha galéria, képek is kerülnek az oldalra.

Amire mindenképpen oda kell viszont figyelni, hogy a kiválasztott tárhelyen készüljenek rendszeres biztonsági frissítések a honlapról, hogy ha bármi probléma adódna, vissza lehessen állítani a honlapot a megfelelő állapotba.

Tekintse meg honlapkészítési csomagjainkat és árainkat

4. Keresőbarát, egyedi, reszponzív webdesign készítés

Az egyedi webdesign az egyik legfontosabb része a sikeres honlap készítésének. Ennek megfelelően minden általunk készített weboldal egyedi designnal készül. A designt a megbeszélés, az Ügyfeleink igényei alapján készítjük el, és mielőtt a programozásra kerülne sor, lehetőség van a design módosítására, javítására.

A designjaink emellett reszponzívak, tehát mobilra, tabletre is optimalizálva vannak, ezeken az eszközökön is tökéletesen jelennek meg. Ez nem csak a felhasználói élményt javítja, hanem a keresőoptimalizálásban is segíteni fog.

5. Honlap programozása, a honlapkészítés

Az elfogadott designt követően elkészítjük magát a honlapot. A programozás után a weboldal megtekinthető lesz működés közben, nem csak egy képet látnak már Ügyfeleink, mint a designnál, hanem a használható honlapot. Apró módosításokra, átalakításra még a programozást követően lehetőség van.

6. Megfelelő honlap szövegek megírása, formázása, keresőbaráttá tétele

A honlapkészítés után következhet a tartalommal történő feltöltés. A honlap szövegei elkészíthetők már a tervezési fázisban is, de sokan vannak, akik inkább az elkészült weboldalt szeretik szöveggel feltölteni. A szövegírás a látogatókat és a keresőoptimalizálást figyelembe véve történik.

A látogatóknak olyan szövegeket kell készíteni, ami megválaszolja kérdéseiket, ráveszi őket arra, hogy megvásárolják a termékeket, igénybe vegyék a szolgáltatásokat.

A keresőoptimalizált tartalmak elkészítését SEO szövegírásnak is nevezzük. Ennek lényege, hogy a honlap szövegeit a Google irányelvei alapján kell elkészíteni, hogy a honlap minél előrébb jelenjen meg az internetes keresőkben. Ez először is azt jelenti, hogy egyedi szövegeket kell a honlapra írni, ugyanis a másolt szövegeket a Google nem szereti.

A szövegírásban segítünk Ügyfeleinknek, ha nincs még meg a honlapja teljes tartalma, akkor együtt kitaláljuk az.

7. Látványos termékfotók készítése

Gyakori hiba honlapkészítés esetén, hogy sokan az internetről letöltött képekkel szeretnék feltölteni weboldalunkat. Ha lehet, ezt érdemes elkerülni, és törekedni kell a saját képek készítésére, használatára. A látogatók nagy része első ránézésre ki tudja már szűrni, hogy letölthető képeket lát egy honlapon, vagy saját képekkel van-e feltöltve a weboldal.

Termékek, szolgáltatások esetén különösen fontos, hogy saját képek legyenek megjelenítve, ugyanis az érdeklődőknek minél több valós információra van szükségük a vásárláshoz. Ha tucatképeket látnak a termékek, szolgáltatások helyén, akkor kevésbé fogják megbízhatónak találni a honlapot.

8. Tesztelés, ellenőrzés

A weboldal készítés után, de még az indulás előtt célszerű végignézni a teljes honlapot, tesztelni minden funkciót, linket, hogy megfelelően működnek-e. A tesztelés során mi is teszteljük a weboldalt, és az Ügyfelet is megkérjük, hogy nézze át, hogy mindent rendben talál-e. A felmerülő problémákat javítjuk, ha minden rendben van, akkor következhet az élesítés, a weboldal indítása.

9. Google Analytics fiók készítése, a kód beillesztése

Az indítást megelőzően, vagy közvetlenül utána Google Analytics fiókot készítünk minden általunk készített weboldalhoz, amivel a látogatói statisztikát, a látogatói viselkedést lehet követni. A Google Analytics csak a kód beillesztésétől kezdve figyeli a látogatókat, így érdemes a weboldal indulásával egy időben hozzáadni az oldalhoz, akkor is, ha eleinte nem lesz használva.

Tekintse meg honlapkészítési csomagjainkat és árainkat

10. A weboldal indítása

Ha minden rendben volt a tesztelés során, beillesztettük az oldalra az Analytics kódot, akkor indulhat is a honlap. Az indítás után még egyszer minden ellenőrzünk, átnézünk, hogy semmilyen probléma ne legyen a működésben.

11. Keresőoptimalizálás, linképítés

Nem érnek véget azonban a teendők a weboldal elindításával, se számunkra, se Ügyfeleink számára, ugyanis látogatókat kell szerezni a honlapra. Erre az egyik legjobb, mindenki számára elérhető megoldás a keresőoptimalizálás, SEO. A keresőoptimalizálás segítségével feljebb lehet kerülni a Google keresési találatai között, ami több látogatóhoz, vásárlóhoz vezet.

A weboldal készítés már a SEO alapjait figyelembe véve történik, de ez csak egy része a teendőknek, tartalmakat kell készíteni, linkeket kell építeni a honlapra. A tartalmak, szöveget készítésében segítünk Ügyfeleinknek. A linképítés azért fontos, mert a Google előrébb sorolja azokat a honlapokat, melyekre több, erősebb link mutat az interneten. Új weboldal készítés esetén azonban valószínűleg még egyetlen link se mutat a domainre, így szinte a nulláról kell kezdeni az építkezést, az optimalizálást.

12. Google Ads (Adwords) kampány

A keresőoptimalizálás teljes hatásának eléréséhez hetekre, hónapokra lehet szükség. Honlapkészítés után azonban mindenki azonnal szeretne látogatókat, vásárlókat szerezni. Szerencsére lehetőség van erre a fizetett hirdetések, a Google Ads segítségével.

A Google Ads hirdetések szöveges hirdetések, és a természetes keresési találatok felett jelennek meg a Google-ben. Előnyük, hogy indulás után azonnal láthatók, perceket kell csak várni, nem heteket. Hátrányuk, hogy a hirdetésekre történő kattintások után fizetni kell, ami a kulcsszavak függvényében akár több száz forintot is jelenthet látogatónként.

13. Facebook oldal készítés, Facebook kampány

A honlapkészítés mellett érdemes aktívnak lenni a közösségi médiában is, különösen a Facebookon. Ehhez először is szükség lesz egy Facebook oldal készítésére. Cégünk vállalja Facebook oldal elkészítését is, a létrehozástól a design kialakításáig. Ennek köszönhetően Ügyfeleink a weboldal indításával együtt annak népszerűsítését is elkezdhetik.

A Facebookon is lehetőség van fizetett hirdetések indítására, amellyel szintén azonnali látogatókhoz lehet jutni.

14. Látogatottság elemzés, optimalizálás

A honlap üzemeltetése során érdemes, a Google Analytics segítségével, folyamatosan figyelni a látogatottsági statisztikákat, a látogatók viselkedését, és olyan javításokat, módosításokat eszközölni, amivel javítani, optimalizálni lehet a honlap teljesítményét.

Ajánlott tartalmak

Egyedi weboldal készítés cégeknek
szep. 19
Weboldal készítéskor gyakran felmerül a kérdés, hogy miért éri meg egyedi weboldalt készíttetni, ha ingyenes honlapot néhány kattintással össze lehet már állítani az interneten vagy különböző programok segítségével. Az esetek nagy többségében...
Céges weboldal készítés: mi legyen a honlapon?
aug. 13
A mai digitális világban gyakorlatilag elvárás, hogy egy cég rendelkezzen saját weboldallal, bármilyen cégről is legyen szó. Profittermelő céges weboldal készítése azonban nem megy tervezés nélkül. Bejegyzésünkben arról lesz szó, hogy mi az, aminek...
A többnyelvű honlap készítésének előnyei
jún. 27
Honlapkészítés során gyakran felmerül a kérdés, hogy elég-e egy kizárólag magyar nyelvű honlapot készíteni, vagy szükség lesz-e idegen nyelvekre. Az idegen nyelvek hazai honlapok esetén általában az angol és német nyelveket szokták jelenteni, de...
A honlapkészítés legfontosabb tudnivalói
szep. 06
A mai világban elengedhetetlen, hogy egy cégnek, legyen az bármekkora, ne legyen saját honlapja. Ha már honlapot készíttetsz, akkor érdemes olyan készíttetni, ami minden követelménynek megfelel: rendelkezik a szükséges információkkal,...
A Google keresési pozíció és a látogatók kapcsolata
okt. 25
Blogunkon több cikket is írtunk már a keresőoptimalizálás fontosságáról, arról, hogy milyen eszközöket tudunk alkalmazni ahhoz, hogy honlapunk feljebb jöjjön a Google keresési listáján a számunkra releváns kulcsszavakra. Mai bejegyzésünk azt fogja...
Hogyan válasszunk weboldal készítőt? Tanácsok arra az esetre, ha igényes, egyedi weblapot szeretnénk.
feb. 08
Ha már túl vagyunk azon, hogy Ödönke a szomszéd kissrác elkészítette egyszer az oldalunk és rájöttünk, hogy nem csak gagyi az oldal és égetjük magunkat vele, de még látogatónk sincs, mert még az sem találja meg aki akarja, akkor ez a cikk pont...
A 10 legnagyobb hiba a honlapkészítés során
feb. 04
1. Honlapkészítés stratégia és cél nélkül Nem jó megoldás, ha úgy kezdünk neki a honlapkészítésnek, hogy azért csináljuk, hogy legyen. Fontos meghatározni a célközönséget és a honlap célját, hogy mit szeretnénk vele elérni. Kiknek fog szólni a...
Honlapkészítés ingyen?
jan. 20
Itt tartunk! Érdekességképpen lekérdeztük, hogy 2004-től mostanáig mik voltak a Google keresési trendek a honlapkészítés szóra. Mondhatnám, hogy meglepő az eredmény, de ez nem igaz, régóta hangoztatjuk, ami akciós, ingyen van, arra harap a nép....
Minőségi tartalom = Magas látogatottság
dec. 20
Ma már elképzelhetetlen egy sikeres látogatottság növelés, keresőoptimalizálás lebonyolítása a megfelelő szöveges tartalom nélkül. A lényegre törő, figyelemfelkeltő, informatív és ugyanakkor a keresőrobotok szempontjait is figyelembe vevő szövegek...
A Google kereső előnyben részesíti és előrébb sorolja a találati listán a mobilbarát weboldalakat
ápr. 14
Google hátra sorolja a nem mobilbarát weboldalakat A Google igen fontos bejelentést tett: mobileszközökön keresőjük rangsorolási algoritmusába beépítik, hogy az adott weboldal mobilbarát-e. A nem mobilbarát weboldalakat hátrébb sorolja a találati...
Komplett keresőbarát, minőségi honlap, Google Adwords kampánnyal 1 hét alatt? Nem lehetetlen.
nov. 15
Úgy tűnik, nálunk nincs lehetetlen. Komplett keresőbarát, tartalomszerkesztő rendszeres, minőségi honlap 1 hét alatt? Megcsináltuk. Hétfőn jött a telefon, hogy egy pécsi taxis csapatnak sürgősen szüksége van egy honlapra, mert utasaik nagy része ott...
Mitől jó egy honlap? Miért lesz sikeres egy weboldal?
ápr. 10
Ha gyakran böngészi a világhálót biztosan tapasztalta már, hogy nagyon sok probléma van a honlapokkal. Vagy pocsék a design, vagy átláthatatlan a tartalom, vagy kevés a fent lévő információ. Magyarországon nagyon sok téveszme él a honlapokkal...