Honlapkészítés: a pop-up ablakok előnyei és hátrányai
dec. 13
A pop-upok, vagy magyarul felugró ablakok, azok a (jó esetben) kis ablakok, melyek megjelennek, amikor a látogató egy weboldalra érkezik, vagy bizonyos időt eltölt egy honlapon. A felugró ablakok megvalósításáról már írtunk bővebben, ebben a...
Honlapkészítés: a hírlevél előnyei
dec. 05
Sokan úgy gondolják, hogy készíttetnek egy honlapot, és azzal többet nem kell foglalkozni, hanem hozni fogja a látogatókat, vásárlókat, ügyfeleket. A valóságban azonban ez nem így működik, minél többet foglalkozol a látogatószerzéssel, a megszerzett...
Honlapkészítés: miért használj saját készítésű képeket?
nov. 28
A minőségi, profittermelő honlapok egyik ismertetője, hogy jó minőségű képekkel vannak feltöltve. Manapság már pár perc alatt lehet letölteni az internetről jó minőségű képeket, akár ingyenesen is, melyeket aztán szabadon fel lehet használni...
Szövegírás honlapra: cégen belüli vagy külsős cég?
nov. 21
A tartalommarketing (és a keresőoptimalizálás) ma már elengedhetetlen része az olyan honlapoknak, melyek természetes, nem fizetett forrásból szeretnének látogatókat szerezni hosszútávon. A rendszeresen megjelenített cikkek, bejegyzések azonban...
Honlapkészítési tippek: a GYIK oldal elkészítése
nov. 14
A jól elkészített honlap egyik ismertetője, hogy a látogatók minden információt megtalálhatnak rajta, amire szükségük lehet. Előfordulhat azonban, hogy a feltöltött tartalmak elolvasása után is kérdésekkel fordulnak hozzád a látogatók, érdeklődők....
Honlapkészítés: milyen gyakran frissítsd honlapod tartalmát?
nov. 07
A honlapkészítés, honlap működtetés során sokszor találkozhatsz azzal a tanáccsal, hogy rendszeresen frissítsd weboldalad tartalmát új, releváns tartalommal, ha jól akarsz szerepelni az internetes keresőkben. De mit is jelent, hogy „rendszeresen”?...
A CMS rendszer és előnyei a honlapkészítésben
okt. 30
A CMS az angol „content management system” kifejezés rövidítése, ami magyarul tartalomkezelő rendszert jelent. A tartalomkezelő rendszerek olyan szoftverek, melyek több személy együttműködését segítik elő különböző munkafolyamatok során. A CMS...
Honlapkészítés: mit tartalmazzon a bemutatkozás oldal?
okt. 25
Honlapkészítés során a látogatói, vásárlói bizalom megteremtésére az egyik legjobb megoldás, ha minél több információt adsz meg magadról, vállalkozásodról. Ezeket az információkat általában a „rólunk” vagy „bemutatkozás” nevű aloldalakon szokás...
Honlapkészítés: a kapcsolat oldal kialakítása
okt. 18
A honlapok egyik legfontosabb feladata, hogy segítségével minden érdeklődő könnyedén, minimális kereséssel rá tud találni az adott cégre, vállalkozásra vonatkozó legfontosabb információkra. Ennek megfelelően a kapcsolat (elérhetőségek) oldal az...
Weboldal készítés: hogyan alakítsuk ki a blogot
okt. 10
A honlap üzemeltetés egyik legfontosabb része a tartalommarketing, amihez szükség van rendszeresen frissített, releváns, minőségi tartalomra. A rendszeres tartalmak megjelenítésére a legjobb megoldás, ha blogot működtetsz honlapod felületén....
Honlapkészítés: mi legyen egy weboldal főoldalán?
okt. 04
Ha körülnézel az interneten, számtalan honlap designnal találkozhatsz. Azonban, ha jobban szemügyre veszed a sikeres weboldalakat, megfigyelheted, hogy azok főoldalai hasonló elvek mentén épülnek fel, akkor is, ha az információk, a megoldások...
Saját honlap készítés vagy céges Facebook profil?
szep. 27
A közösségi média előretörésével egyre több vállalkozás gondolja úgy, hogy nincs szüksége saját céges honlapra, hanem elég, ha egy Facebook profilt készít cégének. Ezzel szemben a legjobb megoldás, ha egy cég mindkettővel rendelkezik: minden igényt...
Honlapkészítés: hogyan csökkentsd a visszafordulási arányt?
szep. 20
Minden honlaptulajdonos arra törekszik, hogy minél több látogatót tudjon szerezni weboldalára, aminek fontos eleme mind a keresőoptimalizálás, mind a fizetett hirdetések. Nem elég azonban megszerezni a látogatókat, hanem el kell érni, hogy minél...
Honlapkészítés: az űrlapok kialakításának szabályai
szep. 14
A honlapok legfontosabb feladata, hogy pénzt, bevételt szerezzenek a weboldal tulajdonosának. Ehhez nem csak egyedi designra, egyedi, minőségi tartalomra, hanem jól elkészített űrlapokra is szükség van. Az űrlapok feladata, hogy a látogató könnyedén...
A honlapkészítés legfontosabb tudnivalói
szep. 06
A mai világban elengedhetetlen, hogy egy cégnek, legyen az bármekkora, ne legyen saját honlapja. Ha már honlapot készíttetsz, akkor érdemes olyan készíttetni, ami minden követelménynek megfelel: rendelkezik a szükséges információkkal,...
Arculattervezés fontossága, előnyei
aug. 29
Az arculattervezés minden cég számára fontos, ha sikeresek akarnak lenni. A minőségi, egyedi arculat segít az ismertség kialakításában, a konkurencia megelőzésében. Sokan úgy gondolják, hogy egy logó tervezéséből áll vállalkozásuk arculatának...
Reszponzív weboldal készítés tudnivalók
aug. 23
A reszponzív weboldal sajátossága, hogy minden egyes kijelzőn az adott kijelzőhöz igazodva, optimálisan jelenik meg a honlap. Manapság, amikor az embereknek számos eszköz áll rendelkezésükre a nagy felbontású monitoroktól az okostelefonokig,...
Honlapkészítés: a 8 másodperces szabály
aug. 18
Különböző tanulmányok alapján megállapították, hogy az átlagos ember koncentrálóképességének időtartama kb. 8 másodperc. Ez azt jelenti, hogy nagyjából ennyi időd van arra, hogy felkeltsd weboldalad látogatójának a figyelmét, mielőtt továbbállna...
Tippek felugró ablakok, pop-upok készítéséhez honlapokon
aug. 16
Ha már használtad az internetet, biztosan találkoztál felugró ablakokkal (pop-up). A rosszul elkészített pop-up negatív hatást válthat ki a látogatókban. Ennek ellenére rengeteg weboldalon találkozhatsz ilyen ablakokkal, aminek az oka egyszerű: ha...
Milyen webáruházat érdemes indítani?
aug. 15
Az internetes kereskedelem virágkorát éli manapság, köszönhetően az internet folyamatos fejlődésének, elterjedésének. Az internetes kereskedelem lehetőségeinek kihasználására egyre több webshop nyílik minden témában. Ha webáruházat szeretnél nyitni...
Dropshipping webáruház indítási tippek, tanácsok
aug. 08
A webáruházak, az internetes kereskedelem népszerűsége folyamatosan növekszik, egyre több webshop nyílik különféle témában, területen. Vannak azonban olyan emberek is, akik ugyan szeretnének webshopot indítani, de nem akarnak foglalkozni olyan...
Hogyan írj szövegeket honlapra, webáruházra?
aug. 01
A honlapokra, webáruházakra feltöltött szövegek kettős célt szolgálnak: részt vesznek a keresőoptimalizálásban, és a látogatók számára nyújtanak információkat, tudnivalókat. Ahhoz, hogy egy weboldal sikeres legyen, ezt a két feladatot össze kell...
A Google Ads veszi át a Google Adwords helyét
júl. 24
A Google bejelentette, hogy a megszokott Google Adwords hirdetési rendszerét az ún. Google Ads fogja váltani a közeljövőben. Az Adwords 18 éve indult útjára, és azóta a vezetője az olyan hirdetéseknek, amikor kattintásonként kell fizetni a hirdetési...
Hogyan árulj digitális termékeket online?
júl. 09
A legtöbb embernek a webáruház szóról az jut eszébe, hogy megrendel valamilyen terméket, amit aztán a futárszolgálat kiszállít neki. Nem csak fizikai termékeket lehet azonban az interneten árulni, hanem digitális termékeket is. Ezek a termékek...

Oldalak