Milyen a jó webdesign?
nov. 06
A honlapkészítés első lépése a webdesign, a honlap design elkészítése. Ez nem csak az első lépés, hanem az egyik legfontosabb is, ugyanis a webdesign a honlap egészét meghatározza, a weboldal alapját képezi. Lássuk, hogy mitől lesz jó egy weboldal...
Mi legyen egy honlap adatkezelési tájékoztatójában?
okt. 24
A GDPR bevezetésével egyre több weboldal tulajdonos jön rá arra, hogy nem elég egy honlapot csak elkészíttetni, hanem arra is figyelni kell, hogy a látogatókról milyen személyes adatot gyűjtesz, hogy a személyes adatok kezelésre van-e jogod,...
A Google Shopping előnyei webshopoknak
okt. 16
A Google Shopping (magyarul Google Vásárlás), hasonlóan a Google Ads rendszeréhez, a Google keresési listájában megjelenített hirdetéseket jelenti. Sokáig csak bizonyos külföldi országokban lehetett használni ezt a szolgáltatást, azonban most már...
A CRM rendszerek előnyei
okt. 09
A vállalkozások nagy részénél eljön az az időszak, amikor már az ügyfelekkel történő kapcsolattartás, az ügyfelek ügyeinek intézése nehézségeket okoz valamilyen rendszer nélkül. Ezek a rendszerek a CRM rendszerek. A CRM az angol Customer...
A chatbotok előnyei honlapok esetén
okt. 02
A chatbot egy olyan szoftver, amely képes felismerni, értelmezni weboldalad látogatójának mondanivalóját, megválaszolni a látogatók kérdéseit, megoldani problémáikat. A chatbotok működése tehát két lépésből áll, az első a feltett kérdés értelmezése...
Gyakori webdesign hibák honlapkészítésnél
szep. 24
Egy webdesign, honlap design elkészítése ugyan egyszerűnek hangzik, különösen a sablon weboldalak elterjedésének köszönhetően, de mégis rengeteg buktatóval jár, gyakori hibával történik egy honlap elkészítése. Cikkünkben a leggyakoribb webdesign...
Egyedi weboldal készítés cégeknek
szep. 19
Weboldal készítéskor gyakran felmerül a kérdés, hogy miért éri meg egyedi weboldalt készíttetni, ha ingyenes honlapot néhány kattintással össze lehet már állítani az interneten vagy különböző programok segítségével. Az esetek nagy többségében...
Mire használható egy landing page?
szep. 12
A landing page, magyarul landoló oldal, a sikeres honlapok, webáruházak egyik fontos részét képezi. A landing page egy olyan oldala honlapodnak, amelyre irányítod a látogatókat valamilyen célból. Mivel egy honlapon általában több különböző aloldalon...
Weboldal készítés otthon előnyei és hátrányai
szep. 05
Ha körülnézel az interneten, láthatod, hogy számos lehetőséged van arra, hogy ingyenesen, akár otthon készíts weboldalt magadnak. Csak azért, mert lehetőség van rá, még nem biztos, hogy érdemes ezt a megoldást választani. Cikkünkben az otthoni...
A keresőmarketing és előnyei
aug. 28
Ha több látogatót szeretnél honlapodra, weboldaladra, akkor biztosan találkozni fogsz a keresőmarketing és a keresőoptimalizálás kifejezésekkel. A két fogalom nagyon hasonló, mindkettő a keresőmotorok, általában a Google által szerezhető látogatókat...
Mit jelent a SEO szövegírás? A keresőoptimalizálás alapja
aug. 22
Aki rendelkezik saját honlappal, webshoppal, az valószínűleg hallotta már a keresőoptimalizálás kifejezést. A keresőoptimalizálás rengeteg különböző feladatból tevődik össze, az egyik ilyen feladat a SEO szövegírás. Lássuk, mit is jelent ez a...
Céges weboldal készítés: mi legyen a honlapon?
aug. 13
A mai digitális világban gyakorlatilag elvárás, hogy egy cég rendelkezzen saját weboldallal, bármilyen cégről is legyen szó. Profittermelő céges weboldal készítése azonban nem megy tervezés nélkül. Bejegyzésünkben arról lesz szó, hogy mi az, aminek...
Weboldal fordítás tanácsok, tudnivalók
aug. 07
A sikeres honlapok egyik jellemzője, hogy minél szélesebb közönség elérését célozzák meg. A mai világban az egyik legnépszerűbb megoldás a honlap célközönségének bővítésére a weboldal fordítása különböző nyelvekre. Nem mindegy azonban, hogyan...
A honlap, weboldal karbantartás fontossága
júl. 30
Gyakori probléma honlapkészítés során, hogy a honlap tulajdonosa csak az elkészítésnek tulajdonít jelentőséget, a weboldal karbantartásnak nem. Ahhoz azonban, hogy honlapod sikeres legyen, szükség van az elkészítés utáni rendszeres karbantartásra,...
A Google Shopping megérkezett hazánkba is
júl. 25
A Google Shopping (Google Vásárlás) 2002 óta működik egyes országokban, és 2019 júniusában elérkezett Magyarországra is. Ugyan a kezdeti időszakban még csak a hirdetők egy kis része tud hirdetni a rendszeren keresztül, de a fiókot, kampányt már...
A weboldal bérlés előnyei és hátrányai
júl. 15
Amikor egy vállalkozás saját honlapot szeretne, akkor gyakran felmerül a kérdés, hogy melyik a jobb választás, a honlap készítése vagy a weboldal bérlés. Cikkünkben ezt a két lehetséges megoldást fogjuk összehasonlítani, hogy dönteni tudj a két...
Pop-up, felugró ablak készítési tanácsok honlapokhoz
júl. 10
Ahogy korábbi cikkünkben már bemutattuk, a felugró ablakok rengeteg előnnyel szolgálhatnak egy honlap számára. Ahhoz azonban, hogy egy felugró ablakok előnyeit ki tudd használni, úgy kell azokat elkészíteni, hogy ne riasszák el a látogatókat,...
A helyesírás hatása honlapod teljesítményére
júl. 04
Egy honlap készítése, működtetése során rengeteg apró részletre kell odafigyelni. Az egyik ilyen dolog, amiről sokan megfeledkeznek, a honlapon található tartalmak, szövegek helyesírása. A weboldalra feltöltött szövegek helyesírása komoly hatással...
A többnyelvű honlap készítésének előnyei
jún. 27
Honlapkészítés során gyakran felmerül a kérdés, hogy elég-e egy kizárólag magyar nyelvű honlapot készíteni, vagy szükség lesz-e idegen nyelvekre. Az idegen nyelvek hazai honlapok esetén általában az angol és német nyelveket szokták jelenteni, de...
Honlapkészítés: a képek keresőoptimalizálása
jún. 19
Az emberek többsége, amikor meghallja a keresőoptimalizálás, SEO kifejezést, akkor általában a linképítés, a tartalmi, technikai javítások jutnak eszébe. Van azonban még egy teendő, amellyel kevesebben foglalkoznak, pedig jelentős eredményeket lehet...
A long-tail kulcsszavak és használatuk
jún. 13
Aki egy kicsit is foglalkozott már a keresőoptimalizálással, találkozott már a „long-tail kulcsszó” kifejezéssel. A long-tail jelentése magyarra fordítva „hosszú farok”, az elnevezés pedig a kulcsszavak eloszlási görbéjének alakjából ered. Az ábrán...
Hogyan javítsd weboldalad, honlapod sebességét?
jún. 05
A mai internet sebességek mellett a felhasználók elvárják, hogy az általuk meglátogatott weboldalak pillanatok alatt betöltődjenek, akkor is, ha okostelefont használnak a böngészéshez. Ha a látogatók úgy ítélik meg, hogy nem elég gyors a honlapod,...
A közösségi média és a keresőoptimalizálás kapcsolata
máj. 29
Aki rendelkezik honlappal, tudja, hogy a látogatók szerzésének legnépszerűbb módja a keresőoptimalizálás, SEO. A SEO segítségével előrébb lehet kerülni a Google keresési listáiban a releváns kulcsszavakra, ami több látogatót, ügyfelet fog jelenteni...
A régi tartalmak, blog bejegyzések frissítésének módszerei
máj. 23
Ha aktív honlapod van, ha követed a keresőoptimalizálás egyik legfontosabb részét, akkor rendszeresen készítesz új tartalmakat, új cikkeket, bejegyzéseket weboldaladra. Ha honlapod 5 éve működik, és minden héten készítesz egy bejegyzést, akkor 5 év...

Oldalak