Keresőoptimalizálás kis cégeknek

Ha Ön egy kisebb cég tulajdonosa, akkor nem biztos, hogy tisztában van azzal, hogy mi is az a keresőoptimalizálás (SEO), vagy, hogy milyen előnyökkel jár a keresőoptimalizálás kis cégeknek. Cikkünkben ezeket az előnyöket mutatjuk be.

Több látogató, nagyobb forgalom

Amennyiben céges weboldala optimalizálva van, magasabban jelenik meg a Google keresési listán, ha az Önéhez hasonló szolgáltatásokra keresnek felhasználók. Általánosságban elmondható, hogy a Google találatok között az első 2 oldal, amit legtöbb esetben megtekintenek az emberek, így azt kell megcélozni, hogy a Google ott jelenítse meg cége honlapját. Akik egy releváns keresési kifejezés alapján találnak rá honlapjára, azok jó eséllyel érdeklődést mutatnak a cég által ajánlott szolgáltatás iránt. Az így szerzett több látogató nagyobb forgalomhoz vezethet.

A cég jó hírének növelése

Minél előrébb található egy Google keresés után az adott honlap, a látogatók annál biztonságosabbnak, megbízhatóbbnak tartják azt. A megbízható, minőségi weboldalakat pedig több barátnak, ismerősnek ajánlják utána. Nem elég egy jól kinéző céges weboldalt készíteni, meg kell győzni a látogatókat arról, hogy a weboldal jól működő, könnyen kezelhető, gyorsan navigálható, mobilbarát.

A keresőoptimalizálás az egyik legjobb reklám

Ha valaki az internetes keresőkből szerez tudomás cégéről, biztos lehet benne, hogy releváns keresés után jutott el céges honlapjára. Akik saját maguk találnak rá egy cégre, azok sokkal könnyebben jegyzik meg azt, és jobb eséllyel látogatják meg újra az adott cég honlapját, veszik igénybe szolgáltatásaikat.

Könnyen mérhető eredmények

Ha cége valamilyen termékeket árul, akkor az egyes eladásokat össze lehet kötni azzal a kulcsszóval, amire keresve a vásárló eljutott honlapjára. De nem csak az egyes eladásokat lehet figyelemmel követni, hanem azt is, hogy melyik termékre, szolgáltatásra keresve jut el a legtöbb látogató az adott céges weboldalra.

Konkurencia figyelemmel követése

A keresőoptimalizálásnak köszönhetően meg lehet figyelni, hogy a konkurens cégek milyen kifejezésekre, kulcsszavakra hirdetnek, és össze lehet hasonlítani azzal, hogy az Ön cége hogy szerepel ezekre a kifejezésekre. Ha észreveszi, hogy a konkurencia olyan kulcsszavakat is használ, amiket Ön nem, akkor könnyen, gyorsan lehet ezt orvosolni, hogy ne maradjon le a versenyben.

Mint jól látható, a keresőoptimalizálás kis cégek számára is rengeteg előnnyel jár, nem csak a nagy, már ismert vállalkozásoknak éri meg erre költeni/időt fordítani. A keresőoptimalizálás az egyik legegyszerűbb és legbiztosabb marketing lehetőség, ne hagyja ki!

Kérje ingyenes ajánlatunkat és kerüljön kulcsszavaival a keresési listák élére